Tv-tips!

Fick tips av Peaken förra veckan om att det var en "dokumentär" om min Vickan idag. Hon vet ju om att jag gillar henne...
Och det som var ännu bättre är att det är en realityserie. Så jag måååste se detta ikväll! !
tv4 kl 22.40.

Victoria Silvstedt - my perfect life


Amerikansk realityserie från 2008. Avsnitt 1 av 8. Victoria Silvstedt har gått från att ha varit Playboy-modell till tv-stjärna i Frankrike och lever numera ett glamoröst liv. Men hon längtar fortfarande efter sin familjs godkännande och frågan är om hon kommer få det av sin mamma när kommer på besök. Därefter beger sig Victoria till Cannes där hon ska gå på en av årets största kändisfester.


Kommentarer
Postat av: Sofia

var programmet bra? Själv missade jag det. Jag hade tänkt se det med glömde bort

2009-01-21 @ 09:57:48
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0