Söndag

jag älskar söndagar :) det är kanske den bästa dagen på hela veckan. eller lördag är bättre ifs! men söndagar är sådär härligt sköna och slappa. idag tillexempel har jag inte gjort nånting. har knappt orkat kliva upp ur sängen, duscha gjorde jag för ett tag sen och kröp ner i rosa mjukisar och slapparlinne. och självklart har vi käkat kinamat idag, från Shanghai of course :) åhh.....vill inte att tagen ska ta slut... ikväll blir det film och mys med Jocke.

thank god är jag ledig imorrn. men då ska det fixas med läkare, ringa runt till veterinärer för att få en tid för op till sigge, ringa till klipp & trim för en trimtid till sigge, fixa en frisörtid åt mig...blabla. mycket telefonsittande imorrn alltså..

pip pip pip

hejs

Kommentarer
Postat av: Sofia

ja söndagar är sköna! Man behöver inte göra så mycket om man är ledig men det kan också vara en dag som man lätt kan passa på att göra saker som man annars inte hinner:D

2009-01-11 @ 19:42:48
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0