Shopping

svarar på peakens fråga och...haha det går åt helvete med mitt ickeshoppande som vanligt :) men jag kan inte rå för det riktigt..jag ÄLSKAR att shoppa. idag har jag ändå skött mig bra, det kunde ha blivit betydligt mer.

Min dag:
Lunch på Shanghai
Shoppade småprylar till läggan på Expo.
Hämtade ut PDOL biljetter.
Shoppade kläder på Häggströms.
Åt gomiddag hos Jockes föräldrar.
For på Ica Teg och köpte gottaaa...

här är mina 2 fynd från Häggströms modehus:


Svart skjorta från Mexx och rutig från Peak (bra sommarplagg)

och:
Pdol helhelgsbiljetter (bra att vara ute i god tid då det är bra pris)


Ne nu blir det film och mys. Kunde inte låta bli att köpa denna tidning + film då vi var på ica. Kolla in namnet på filmen!



Kommentarer
Postat av: Therese

Shoppoholic, Oh yes! haha Vadå favoriter? Du vet man är ny på det här. Fattar typ ingenting. :)

2009-01-07 @ 20:12:48
URL: http://tohlund.blogg.se/
Postat av: jonna

Oj finns pdol biljetterna redan.. Du var veerkligen utei god tid! :) Haha.

2009-01-07 @ 21:14:07
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0