Med färg i håret

sitter jag nu här HEMMA :)
fan vad roligt det blev hos frissan.
Salong Chic är ett ställe där endast en kvinna runt 50 bast jobbar. Hon äger alltså stället.
Det är lite halvclassy och när jag kom dit så sa kvinnan direkt att hon inte kunde få mitt hår sådär ljust som jag har det. Jag bara hmm...ingen lust att betala dyra pengar för ett resultat jag inte ens vill ha. Så jag kom på den briljanta iden att jag skulle springa hem och hämta min billiga hårfärg från H&M och att hon endast får betalt för jobbet, inte färg eller urtvättning. sagt och gjort, nu sitter jag här med H&Ms färg i håret! jag älskar denna frisör!!! nu blev de ju inte så dyrt heller och jag får håret precis som jag vill. KUNG att bo granne med en frisörsalong :) och att hon kunde vara så flexibel! tack tack tack du räddade min helg! nu snart är jag snygg i håret igen ;)
och en till rolig grej på salong chic...hon har ju inte så många kunder. men det kom in en kille som frågade om hon hade tid för klippning och svaret blev JA eftersom jag snart var färdig. jag sitter i stolen och märker att denna kille börja kolla på mig. försöka få kontakt. jajaja tänkte jag, det är ju som vanligt att nån spanar in mig ;) men iaf efter några minuter kan han inte hålla sig och säger "MEN ÄR DET INTE EMMA". jag tittar nogrannare på denna kille, kisar med ögonen(ser dåligt på långt håll), och ser att det är Johan som jag inte träffat på ett år typ. haha snacka om att vara på rätt plats vid rätt tillfälle! kul iaf :)

jaja nu ska jag tvätta ur färgen...
sen blir det tv köp!

adios.

Kommentarer
Postat av: Egon

Klockrent :)

2009-01-31 @ 13:37:26
URL: http://egonfrankrike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0