Lönebesked

ja fyfan säger jag bara! vilken helvetes bra lön jag fick denna månad! kom som en riktig överraskning...:)
Trots att jag jobbar 85% fick jag ut över 15 000 spänn. sing haleluja! brukar inte skriva om pengar men idag blev det en sån lycka...hehe. jobbar man i vården så har man ju inte mest pengar såatt, vi får skryta ibland!

jaja dagen idag då...
fick tillbaka magsjukan. trodde det var över igår, så jag började städa litegrann och dona på i läggan. och det fick jag sota för idag. hade ju tänkt vara frisk nu. ser ut som att jag får vara hemma från jobbet imorrn också. fast på söndag då jäklarns ska jag jobba!

jag har fixat en youtube nu förresten och håller på att ladda upp lite videos. mest Volbeat nu. så den som är sugen på att titta på hur jävla bra dom var i Örebro, kan ju kolla in gulaaan på tuben :) dock är väl inte filmerna dom bästa eftersom man hoppar och röjer hela tiden...men ändå :) enjoy!

nu ska jag se om jag får i mig något att äta. i doubt it..men..

vi hörs.

Kommentarer
Postat av: jonna

Mhmm, då kanske man måste kolla det vid tillfälle :) Hoppas du blir frisk snart!! Kram.

2009-01-23 @ 12:30:46
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0