utmaning

Utmanad av Peaken
Den går ut på att man ska öppna sitt bildarkiv, öppna sjätte eller fjärde mappen, och välja den sjätte, eller fjärde bilden, och berätta lite om den. Peaken valde 2 bilder...då tar jag 3 ;)

(i mapp 2004) Mapp 6, bild 6.



2004. Haha jag minns knappt denna bild. Men jag och Carro var hemma hos Ankan och flummade på och tog en jävla massa bilder.


(i mapp 2007) Mapp 4, bild 4.


Sommar 2007, for till Sthlm för att se Dolores O´riordan bland annat. Detta är då jag utanför slottet i Stockholm. Jag, Malin och Jörgen gjorde en liten tripp och besökte lite olika ställen där jag aldrig varit tidigare.


(i Mapp 2008) Mapp 4, bild 6                                                                                                                                                                                              


Detta är en bild från den sista festen i Jocke och Jonas lägga i Nordmaling. Här har vi Christer Schiller som visar sig från sin bästa sida. haha :)



Jag utmanar Egon, Risberg och Tuss!

Kommentarer
Postat av: elin

Ahh.. ser just att du redan har blivit utmanad=)

2009-02-09 @ 15:02:16
URL: http://elin-jonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0