OH MY GOD!!!!!

METALLICA TILL NY FESTIVAL I HULTSFRED!


I sommar blir det inte bara en, utan två festivaler i Hultsfred.

18 juli - dvs en vecka efter Hultsfred 09 - kommer Sonisphere till Hultsfred.

Sonisphere arrangeras av våra vänner på AEG Live och vi kommer hjälpa till med själva det praktiska genomförandet.

Totalt kommer 10-12 band att spela på Sonisphere. Och ett av dom är Metallica.

Om du ska gå på både Hultsfred 09 och Sonisphere så kan du bo på festivalcampingen under hela veckan där emellan.

Inom kort kommer AEG att släppa all info kring biljetter etc.



JAG SKA DIT JAG SKA DIT JAG MÅSTE DIT JAG MÅSTE DIT JAG SKA DIIIIIIT!


Kommentarer
Postat av: elin

haha jagtror det är försent, jag är fast i VBÅ träsket! Hurru du ihelgen är det ganska dålig tidpunkt.. Ska skriva omtenta på lördagmorgon.. sen ska jag och eric kanske på bio på lör. kväll.. Men den 28 se till att vara ledig. Maria H ska ha fest;)kram

2009-02-09 @ 18:25:15
URL: http://elin-jonsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jo, jag såg om Metallica. Blir nog att fara dit. Hoppas bara tt biljetter m.m inte blir sltsålt så jävla fort. Ang. utmaningen, jag har inga mappar. Eller är jag trög? haha :)

2009-02-09 @ 20:55:30
Postat av: Therese

glömde skriva namn. Plus att min kommentar inte syns. Kanske kommer sen? som sagt. cp-internet :)

2009-02-09 @ 20:56:35
URL: http://tohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0