MVG i svenska

Hade jag när jag gick gymnasiet. jag har suttit och läst lite av mina inlägg nu på morgonen och har kommit fram till att mvg i svenska är inte aktuellt längre. shit vad dåligt jag skriver...gör gramatiska fel, struntar i stor bokstav, nån felstavning här och där...men det blir ju såhär..på bloggen skriver man så mycket talspråk och kortar ner meningar..tur jag slipper skriva något prov iaf, hehe.

ja nu ska jag ge min iväg på mitt möte, sen på Face.
sen blire nog pyttelite shopping...men bara pyttelite...

hejs

Kommentarer
Postat av: sofia

haha bara pyttelite :) ja förstod inte att det handlade om inte handla FÖR så mycket..

2009-02-27 @ 13:01:26
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0