kan det inte bli helg snart?

jag har nu jobbat mån, tis, ons, tors, fre, lör, sön, mån, tis, ons, tors och så jobbar jag imorrn...12 dagar i sträck alltså. men SEN så är jag ledig i helgen :) jag känner att jag börjar vara lite trött. ska tillbaka till jobbet kl 16.15...jobbar delad tur idag. jaja...det är bara att bita ihop!

jag längtar inte till på söndag dock! då ska sigge iväg med egon till frankrike och vara där i 4 månader. jag kommer att dö av saknad...jag har ju blivit van att ha honom varje dag...usch vill inte tänka på hur tomt det kommer att kännas.
kul ska det bli att träffa egon på lördag iaf! det var ju ett tag sen sist :)

jaja nu ska jag se mitt inspelade vbå.

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0