jag tror jag klickar hem en sånhär idag...



Finns på www.eleven.se.


RevitaLash

RevitaLash är en ögonfransnäring framtagen av en amerikansk läkare och hjälper dig att få märkbart längre, tjockare, fylligare och mörkare fransar. Det spelar ingen roll hur korta, sköra, tunna eller glesa dina ögonfransar är, Revitalash hjälper dig att få långa, vackra, friskt utseende ögonfransar.

RevitaLash stimulerar tillväxten - det är inte en mascara som ger en illusion av längre fransar. Om du vill ha märkbart längre, tjockare, fylligare och mörkare fransar är Revitalash unik på marknaden idag. Märkbara resultat kan ses efter 3-10 veckor och är tom mätbara.


och/eller en sånhär, skrev om denna mascara tidigare men då fanns den inte i sverige...





Kommentarer
Postat av: S

Jag skulle också ha klickat hem det där om jag vore du :D hehe



vad gör du idag??

2009-02-25 @ 18:03:08
URL: http://suneetas.blogg.se/
Postat av: sofia

har du och jocke avslutat eran tävling om att inte shoppa? du verkar ha shoppat en del nu på senaste :D

2009-02-25 @ 22:20:46
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0