busy woman

jocke frågade mig för nån dag sen om vi skulle dra till hans föräldrars stuga någon helg. självklart tänke jag och kollade när jag skulle kunna ha tid. till min fasa upptäcker jag att jag/vi är uppbokad tamefan varenda helg fram till i april.

14-15 februari - Schiller fyller år 14 februari + att det är alla hjärtans dag. FEST!
21-22 febrari - Är i pite
28 februari - 1 mars - Jobbar dag den 28e, sen fest hos Maria Holmgren på kvällen.
7-8 mars - Är i stockholm och ser Metallica.
14-15 mars - Erics dop i Pite den 14e, Sannas 5-års kalas den 15e.
21-22 mars - Jobbar hela helgen.
28-29 mars - Jag har fyllt år den 26e så det blir fest. Överraskningsfest för Ulrika den 28e.
4-5 april - Är mest troligt i stugan med familjen.
11-12 april - Jobbar hela helgen.
18-19 april - Jobbar kort dag den 18e. Så denna helg kan vi fara till stugan lördag till söndag ;)

ja herregud. vad hände med impulsiviteten??!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0