om ni bara visste

snart börjar jag bokstavligen att klättra på väggarna. visst är det skönt att vara ledig men man känner sig såå onyttig! har snart varit ledig 8 dagar på rad, vilket är lovely, men lite mer ÖS hade varit bra :) skulle vara mer som grannen, han är "bäst på att softa"..haha

snart har jag shoppat klart alla julklappar också. den moderna människa som jag är så handlar jag allt över internet. ids fan inte vara på stan och trängas...

förresten. jag har fått tummen ur och har äntligen börjat se Greys anatomy som alla tjatar om. jäkla bra serie, men inte i närheten av VBÅ, desperate h, nip/tuck och brothers & sisters. på tal om VBÅ, gud vad jag grinade idag. att lilla Zack dog rentutav de trodde jag aldrig. ingen verkar ju kunna dö i dendär serien..menmen även vbå har sina stunder...

jaja nu ska jag fortsätta se elvis/jonny cash dokumentären. är inne i en elvisperiod nuigen.

hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0