med färg i håret

Sådär då har jag äntligen plöjt igenom håret med lite hårfärg :) känns skönt att bli av med denna aslejda utväxt! så nu blir jag fin till jul eller nå...
yepp

dagen har bestått av lugna aktiviteter. jag och jocke har varit ut me sigge på långpromenad och sen slöat...
morgondagen kommer väl se likadan ut eftersom vi båda är hemma från jobbet pga sjukdom. jocke är förkyld och jag har en pajjad rygg ;)
har även slagit in alla julklappar idag så nu ser jag fram emot att familjen kommer hit på lilla julafton den 18e.
sen så längtar jag som faaan till på lördag då det blir fest hemma hos oss. jocke fyller ju 25 på fredag så de måste firas med lite kalas :) vi kommer bli väldigt många här i läggan så jag hoppas alla ryms ;) utgången blir såklart på CoverClub. längtar dit!
jag har inte festat på ett tag nu så det ser jag verkligen fram emot. det blir fest på fredag också, men då med jobbet.

yeha
nu ska jag se lite greys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0