impulsshopparn nr1

det måste ju vara jag. jag följde med Jocke till Media Markt idag för att han skulle köpa en ny hårddisk på 1,5 TB. väl där inne kommer jag på att jag vill han en scanner. jag beskriver den för jocke " åhh det ska vara en såndär liten och smidig som man bara behöver koppla i usb och sen äre klart". vi går runt hörnet och där står den! en exakt sån som jag vill ha, Canon dessutom. utan att tänka efter mkt så köper jag den! 749 spänn :) så nu har jag en scanner :) jippii! nu ska jag scanna in gamla foton och grejer..kul! "ska jocke köpa teknik vill jag också ha"
Nu har jag allt jag kan behöva till min datorn. Fick jockes gamla externa hårddisk också som rymmer 500GB så nu kan jag laaaaagra musik osv :) datanörddag blir det idag alltså!
nu saknas bara windows 7.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0