Bästa helgen på länge

Åh vilken underbar helg jag haft!!
Det hela började i fredags då min älskade familj kom hit. Det var mamma, pappa, fredrik, petra, mange, thea och sanna som kom hit till umeå. Synd att inte Malin och Jörgen kunde komma dock.
Men iaf så på fredagskväll for vi alla till Lögdeå och åt middag med jockes föräldrar, kul att dom fick träffa varandra! Lika barn leka bäst, skitkul kväll!
Sen igår så hade vi lilla julafton hemma hos oss. Jag och jocke bjöd på kall fläskfile och en god sås till det, rostbiff, potatis, potatisgratäng, västerbottenspaj, pepparlax + romsås och sill! Hur jäkla gott som helst :)
Sen fick jag agera tomte och fick dela ut alla julklappar...de var huuur många som helst. Sanna och Thea blev glad över Lundby Stockholm dockhuset jag köpt och jag blev underbart glad för min iCurl som jag önskat mig!! Jag och jocke fick även nya täcken och kuddar, som jag också önskat mig...så jag blev helnöjd med mina julklappar! Sen resten av kvällen blev det bara att umgås, dricka glögg och se på Emil i Lönnerberga. Thea är helt besatt av den filmen, sötungen!
Fan va roligt jag haft...var så himla kul att vi kunde fira jul hemma hos oss for a change!
Idag har alla farit hem och det känns tomt...tänk om man kunde få bo i samma stad som dom! Det är väl de enda jag saknar med pite..

jaja nu ska jag ut me Sigge på vårat special place i baggböle.

adios








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0