just another manic monday

Här sitter man, med färg i håret som väntas på att få sköljas ur. äntligen ska jag bli av med lite utväxt :)
Det ser ut som att jag blir en dag till i pite. jag och sanna ska ha lite "tjejkväll" med godis och barnprogram, yey! Tidigare idag har vi varit på Hemlunda trots saknaden av sol. Kan tilläggas att vi var dom enda som var på stranden! vilken skillnad från igår då alla låg som packade sillar! Både jag och Sanna badade idag iaf, fikade och lekte pirater..haha herregud!
Min moster är på besök i pite nu också så det är ännu en anledning att vara kvar här idag :) det blir nog grillning ikväll!

jaja nu ska jag tvätta ur färgen..

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0