Hemlunda & barnkalas

fint väder har det varit idag också :) nästan snuskigt varmt. Sigge ville ut på promenad kl 08.00 så jag klev upp tidigt idag. runt 11-tiden for jag på ett av mina favortibadställen Hemlunda och solade..fick rätt bra med färg ändå :) kring 13.00 tiden drog jag hem och gjorde mig klar för Theas 2-års kalas. har nyss kommit hem därifrån och är proppmätt av allt fika. snart ska jag äta middag...får se hur det går :)

Ikväll ska jag hänga hos Tuss med Carro och Malin. Det lutar åt en filmkväll :) blir najs!
känns jävla trista att fara hem till umeå imorrn, jag har haft så roligt dessa dagar. men jag funderar på att kanske stanna till på tisdag tillåme...fast de beror på om de är fint väder imorrn. för är det fint väder blir det nog Hemlunda eller Gläntan...
fast visst längtar jag hem liiitegrann, efter Jocke såklart och min nya dator som säkert kommer imorrn. har ju sålt min gamla bärbara och skickat efter en ny innan jag for till pite. SWEEEET!

jaja nu ska jag göra någon nytta. typ gå ut me MIN lilla söta underbara Sigge!

adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0