fiske

Då har jag precis kommit hem från en fisketripp i Södervik. Jag, Jocke och Schiller fiskade i över 4 timmar och JÄVLIGT skoj var det. fint väder och jag fick 2 stora gäddor + massa abborrar. Jocke fick däremot störst abborre och Schiller störst gädda som säkert vägde 2½ kilo :)

Tidigare idag var jag och Jocke på Nolia. var inget speciellt, samma gamla grejs. jag köpte typ ingenting och jocke köpte såklart en massa fiskegrejer.
Nu är Jocke hos Svedin (grannen)...jag skulle egentligen hängt på med de blev så sent med fisket och jag har inte packat för att fara till pite än. hade tänkt göra bort det nu så man kan fara hyffsat tidigt imorrn...

hejs










Kommentarer
Postat av: mary

Snygga firrar, blir lite avis. har inte hunnit fiska på hela sommarn! och läcker bild med ankorna :) Men visst är det skillnad med bildkvaliten numera. Fina bilder! :)

2009-08-06 @ 00:01:00
URL: http://carpediemacarsamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0