sometimes

önskar jag att jag var arbetslös så jag kunde få en spark i arslet att plugga eller flytta.
nu är jag för bekväm. tjänar bra pengar och har en underbar lägga! jävla i-lands problem...
ne men de jag säger är att...jag ångrar att jag inte tog ett "sabbatsår" efter gymnasiet och bara gled runt.
läste upp nått betyg åsådär som alla andra gjorde då! var ledig ett tag.
nu skulle jag bara vilja spara pengar ett tag och sen vara ledig i ett helt jävla år.. är fan avundsjuk på dom som bara kan kliva upp på morgonen när dom vill och bara göra vad dom vill. slöa...
fan, man kan inte ens ha sin egen hund på heltid för att man jobbar så mkt... det är TRAGIC!

jaja nu ska pessimisten Emma duscha och sen kanske sova.
hoppas optimisten eller iaf realisten Emma vaknar imorrn!

adios

Kommentarer
Postat av: maria

Glöm inte bort att du bara är 23 år ;) Menar bara på att det absolut inte är försent med nånting. För min del är, och kommer nog alltid att vara, "grönare på andra sidan" haha, nu vill jag bara jobba, är ju såå mkt bättre än att plugga. och då jag jobbade, ville jag bara plugga! haha ja man har ju det inte lätt! :) kramen!

2009-04-27 @ 22:10:10
URL: http://carpediemacarsamandi.blogg.se/
Postat av: maria

Glöm inte bort att du bara är 23 år ;) Menar bara på att det absolut inte är försent med nånting. För min del är, och kommer nog alltid att vara, "grönare på andra sidan" haha, nu vill jag bara jobba, är ju såå mkt bättre än att plugga. och då jag jobbade, ville jag bara plugga! haha ja man har ju det inte lätt! :)

2009-04-27 @ 22:14:33
URL: http://carpediemacarsamandi.blogg.se/
Postat av: maria

Men så irriterande, försökt få in inlägget flera gånger, men det krånglar bara.. nåja, iallafall. Glöm inte bort att du bara är 23 år ;) Menar bara på att det absolut inte är försent med nånting. För min del är, och kommer nog alltid att vara, "grönare på andra sidan" haha, nu vill jag bara jobba, är ju såå mkt bättre än att plugga. och då jag jobbade, ville jag bara plugga! haha ja man har ju det inte lätt! :)

2009-04-27 @ 22:31:06
URL: http://carpediemacarsamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0