seeeega jocke

här har man packat klart och donat på för länge sen....ifs har jag varit hemma 2 h längre än honom, men wtf.
man börjar ju undra vem som är tjejen i detta förhållande? :) det ska duschas och donas på...
det värsta jag vet är att vänta....och nu väntar jag på att få fara iväg till pite! vill hinna göra något ikväll...tålamod är inte riktigt min grej, och har aldrig varit! det blir ju kanske en sväng förbi tuss ikväll efter att hon slutat jobba!
känns skönt att få komma hem till pite och träffa alla kompisar. det är something special med barndomskompisar :)

imorrn då. då ska man till kyrkan! det har blivit mkt kyrka för mig detta år! eller 2 ggr på drygt en månad, de är fan rekord!
huää...ifs så är DOP en väldigt trevlig grej, då sitter jag gärna i kyrkan och sjunger psalmer med min falska sångröst! :)
sen på kvällen äre fika/fest hos larsson. jag får se om det blir nå festande för mig. har inte riktigt bestämt mig än! men de vore ju trevligt. har inte varit ut i pite på typ 2 år. and thats a looong time. de kanske har hänt nått kul på utelivsfronten?

jaja nu ska jag fortsätta att förälska mig i spotify!


ses i pite!

hejs

Kommentarer
Postat av: Egon

haha :)

2009-04-19 @ 12:21:28
URL: http://egonfrankrike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0