huvva

ett ålderstecken måste ju vara när man blir automatiskt kallad till gynekologiskt cellprov för att kolla om man har förstadier till livmoderhalscancer...jag har fått en tid nu i april...
jaja det är väl alltid bra att man kollar upp såntdär :) lite ordning är det på den svenska sjukvården iaf. ifrågasatte den ganska hårt igår när jag såg på programmet Diagnos Okänd. Tänkte att måste det gå så långt att man måste vara med i TV för att få reda på vad man lider av för sjukdom? i så svåra fall annars, ger läkarna upp eller vad handlar det om? det borde alltid kallas in ett såntdär team om dom inte kommer på vad diagnosen är.

jaja känner att min svenska är dålig idag. är nyvaken så jag skriver gramatiskta fel hela tiden.
kanske bara jag som stör mig på det...menmen...vi hörs sen efter en kopp kaffe!

hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0