haha

haha
tack för tipset om inlägget! detta gjorde min dag.
måste bara säga en sak, Hanna. tog du åt dig? tror du att allting handlar om dig?
det finns faktiskt andra personer i min omgivning. herregud. get a grip woman!
sorry att jag bröt "kasta kottar på bloggen" och var tvungen att sänka mig till din nivå, men nu vet du iaf!
jag blir less! detta måste få ett slut.
ett tips! sluta läs min blogg.

jaja
nu har jocke äntligen kommit hem. han har varit i nordmaling i veckan så jag har varit här alldeles själv ett par dagar :)
NU blir det mat från Shanghai. MUMS!

Kommentarer
Postat av: vilsen bloggare

Jag förstår mig verkligen inte på alla dessa bloggkrig. Du har säkert en jätte bra anledning att attackera denna människan. Men du, är du någe bättre själv? Det är nog dags att kanske rycka sig i kragen? Det verkas ju lägga en hel del energi från ditt håll också? Den som vinner denna fight är den som slutar först. Snälla bloggare,liknande problem hade man vid 14 års ålder.

2009-04-09 @ 17:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0