fick ett litet inlägg

Postat av: vilsen bloggare

Jag förstår mig verkligen inte på alla dessa bloggkrig. Du har säkert en jätte bra anledning att attackera denna människan. Men du, är du någe bättre själv? Det är nog dags att kanske rycka sig i kragen? Det verkas ju lägga en hel del energi från ditt håll också? Den som vinner denna fight är den som slutar först. Snälla bloggare,liknande problem hade man vid 14 års ålder.

svar:
"vilsen bloggare", bra täcknamn by the way.
det var mycket moralpredikan på en och samma gång. kul att höra en åsikt från en som inte har en aning, eller?!
jag beter mig hellre som 14 för det verkar vara det enda som krävs för att få ett avslut. orka vara perfekt jämt?
energi lägger jag bara ner när jag får sånna här roliga kommentarer som jag kan svara på.
det som är mest "omoget" är att se detta som ett spel att vinna.


Kommentarer
Postat av: Therese

hahaha! :)

2009-04-09 @ 20:35:49
URL: http://tohlund.blogg.se/
Postat av: Malin

Du har så rätt emma:)vi ses nästa vecka på dopet:)blir riktigt roligt,kul att prata me dig var det:) puss på dig babe!

2009-04-09 @ 20:56:07
URL: http://dalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0