back to the crimescene

När jag just hade flyttat hit till Umeå blev O´learys mitt stammisställe för party. Jag och Carro var där nästan varje helg, fredag och lördag. Partade som aldrig förr och hade skitkul. Det var på "den tiden" (låter som man är 100 år gammal) då det var massor med folk där. Sen öppnade CoverClub och massa annat så då for ingen till Olles längre.
Igår däremot, det blev inget CoverClub för våran del...vi for på Olearys! Herregud..Det värsta av allt var att dom hade numera en kö för förköp och en för icke förköp! FÖRKÖP på olles? kö in till olles? jag fattade ingenting :) iaf så köade vi en stund och jag kände att "vafaan...köa för att gå in här". men väl inne så då jäklarns! har allt folk kommit tillbaka till olles nu? det var massor! och inte bara småglin..det var alla blandade åldrar! fast musiken var fortfarande desamma, denna jävla hiphop! jaja...det jag skulle säga är att...det var ganska roligt!
Förfesten var hos Jonas, som bor just ovanför där...nära och bra :)
Bilder finns på www.gulan.pixbox.se

Idag är jag slö, slö som fan. Har suttit och bränt mig lite i solen idag igen. Lovely! Snart är man ingen blekfis längre. Jävlar vad mycket snyggare man är med lite färg..oh yeah.
ikväll ska jag och jocke grilla...kanske äta ute på balkongen idag?

jaja nu ska jag se lite sex and the city och kanske somna en stund...

babay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0