Volbeat

Jag har alltid gillat Jonny Cash, gillar gammal musik  från 50 och 60 talet. För drygt ett år sen skulle jag ladda hem en låt med honom och fick av "misstag" hem låten sad mans tounge med Volbeat. Jag föll direkt för den sexiga rösten och 60-tals stilen och tog hem flera låtar. Upptäckte då I only wanna be with you, en gammal låt från 60talet med Dusty Springfield  som jag bara ääääälskar! Då var det kört. Volbeat är fan det bästa jag hört nånsin! Älskar dom och längtar som fan till Örebro då jag ska få se dom live.
Mina favoritlåtar är.
Moment forever
Soulweeper 2
Radiogirl
Gardens tale
I only wanna be with you
Devil or the blue cats song
och Maybelline i hofteholder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0