underbar dag

Idag har jag verkligen fått mycket gjort.
jag har:
jobbat från 07.30 - 12.00
sen har jag städat i 3½ timme. har även putsat fönstrena, tvättat och kastat blommorna på balkongen och planterat ljung istället :) jäklar vad skönt att det är gjort! ännu mer vuxenpoäng till mig.
det blir ju inte sämre av att det är så underbart väder. jag älskar hösten!



ikväll blir det lungt. hade kunnat följa med jocke till schiller, hade kunnat fara på korridorsfest. men eftersom jag jobbar så mycket nu så vill jag bara vara hemma och slöa och se på tv och göra saker man aldrig annars hinner. jag jobbar ju imorrn också och vill vara pigg, så jag kan inte vara vaken så länge ikväll heller. 
det enda jag har planerat ikväll är att jag ska se gossipgirl s02e03 och sen plöja igenom mina favorittidningar. låter väldigt slött och skönt va?! :)

Alla favoriter samlade





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0