Tjejer!

Nu pratar jag till er som makeupartist!
Herregud, har det blivit någon trend att vara alldeles VIT i ansiktet när resten av kroppen är solbränd? Det är fan värre än att vara för brun i ansiktet och vara blek resten av kroppen. Shit alltså vad fult. kollade in lite bilder på pixbox och det fanns några exempel som man skulle vilja göra en makeover på. Man ser inte piggare ut om man är för blek i ansiktet, man ser bara sjuk ut. jaja! stör mig lika mycket på detta fenomen som Brittans ögonbryn. kan ingen fixa dom? jaja
okej jag låter ytlig, men det är jag ju också. och som dom säger, en snygg utsida ger insidan en chans! tjoho!

förresten! blev helt oväntat inspirerad av Christina Aguilea på VMA. Jag ska ju klippa mig lite nu och funderar på en såndär lugg som man hade när man lite yngre. tror jag skulle passa i det :) fast jag vet inte...

 
                                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0