slöardag nr 1

idag är jag slö. har fortfarande på mig nattlinne och sitter i soffan med täcke och kudde. hur skönt som helst :) det var länge sen man var ledig en hel dag.
helgen iaf har varit grymt rolig. kul att träffa sanna och petra i fredags, rolig fest igår trots att jag inte orkade dra ut på olles dit det var tänkt. jag for hem från schiller kring tolvtiden. bilder från gårdagen finns i vanlig ordning på www.gulan.pixbox.se 

jocke är på strömpilen och handlar på Maxi för tillfället. jag var för slö för att följa med. han är så söt som far dit ändå :)
ikväll blir det nog lungt. kanske jocke är med på lite bingolotto ikväll också? haha. sist vi spelade vann vi ingenting och jocke höll på att dö av tristess. jajaa..ska nog se gossip girl s02e04 nu! yehaaa

hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0