skööönt

fyfan vad härligt med en ledig dag :) har ju inte varit ledig sen förra fredagen så jag har nästan glömt bort hur det känns. det var grymt skönt att få sova ut idag och käka frukost i lugn och ro. frukost som är det godaste "målet" på dagen. fuck you middag! ;)
igårkväll var jag slö som få. det blev inget olles. istället så blev det takeout från min favoritrestaurang Shanghai. Det är en kinesisk restaurang och igår blev det stekt kyckling i stark vitlökssås och chilikyckling. jag och jocke delade systerligt :)
vi hade tänkt att se lite film också på kvällen men jag var så jävla slö att jag halvsov mest hela tiden.
men idag känner jag mig lite piggare så ikväll blir det säkert något roligt!

som jag skrivit tidigare så ska jag till Örebro i december för att se Volbeat. Nu fick jag höra av en kompis att han kunde fixa biljetter om jag ville till Debaser i Stockholm istället. Gaahh! Jaja, det blir lite bökigare att fara till Örebro, men som sagt så har jag aldrig varit där tidigare så det kan vara roligt!

jaja nu ska jag lägga mig och slöa i sängen en stund.
adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0