klarrrt och betarrrrrt

biljetterna fixade, hotellet bokat. Nu blir det Volbeat i Örebro den 10 december!!! yeha. lyckades få tag i biljetter ändå :) jävlar vilken lycka! hade ju helst velat se dom i sthlm, men det kan vara roligt att få fara till en stad man aldrig varit i.
för ni som inte vet vilka Volbeat är så är det världens kanske bästa band. Dom kommer från Danmark och kickar takida 100 gånger om. varför jämförelsen är att det finns vissa likheter i deras musik. + att jag varit ett stort takidafan tidigare som ni kanske vet ;)

Hmm annars idag så har jag jobbat till 17.00. sen drog jag, jocke och sigge till Schiller och såg Dont mess with the Zohan. faktiskt rolig film, gillar inte adam sandler annars.
nu ska jag sova, är grymt TRÖTT.
bilder från helgen finns på gulan.pixbox.se nu :)

natti natti





















 

Kommentarer
Postat av: Sofia

ååh din fuskis!!!! de kommer va skitbra!!

2008-09-03 @ 00:24:17
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0