hittade en bild...

på min syrras pixbox som jag tyckte var så fin. en bild på 2 av några av världens bästa!


              Malin och pappa på Njarkalis

Vi har ju en stuga uppe i arjeplogsfjällen. Kuoddujaure heter stället, eller "Goddo" som vi säger. Världens finaste plats! Har dock aldrig varit där på sommaren, men på vintern är det hur underbart som helst! Det ligger på ett ställe dit inga riktiga vägar går. På sommaren åker man båt och på vintern skoter. Ingen el, och vatten hämtar man i sjön ;) Lägger in en länk till min pixbox sen i påskas då vi var där : http://www.pixbox.se/alb_show_id758215_page0.html
Jag är inte där så ofta på vintern längre. Först måste jag juh åka hem till pite, sen till arjeplog, sen till örnvik och därifrån ta skotern 4 mil in i fjällvärlden. det blir lite bökigt :) fast nu ska jag försöka vara där varje påsk!

jaja..nu ska jag se lite nip/tuck med jocke.
hejs

Kommentarer
Postat av: Maaajo

Du är oxå en av världens bästa;)

2008-09-13 @ 22:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0