haha, vad har man för skit på datorn egentligen?!

har lagt upp alla låtar som finns på datorn i en mp3-lista, och shuffle är inställt. första låten som spelade är Christer Sjögren - I love Europe sen Wheatus - Teenage dirtbag sen Mats Paulson - Visa vid vindens ängar. Och om inte detta var nog så börjar themet från Baywatch. FAN VAD  MKT SKRÄP! haha. men skratta får man då göra :) hur har allt hamnat på min dator in the first place? jaja. ska iaf göra en riktig partyblandning nu...


Har nyss sett våra bästa år. MIn älskade serie som jag sett i 10 års tid nu. Tack vare eller ska jag säga PÅ GRUND AV? Risberg :) Vi började se denna serie en sommar för som sagt 10 år sen. sen blev man fast i träsket. Trots att det har spårat ut med "fejksalem" och the serial killer så ser jag det fortfarande. I just LOVE it.


ne nu ska jag duscha, sen måste jag sätta igång med sminkandet och donandet. visst, jag ska vara där kl 19.00 MEN beauty takes time!


Lägger in en bild på min "uggla" Sigge ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0