Blev utmanad av my dear sister...

Fem saker ni kanske inte visste om mig:

1. Jag går aldrig ut på en ledig dag mellan 12.50 och 13.40. Då visas våra bästa år på TV och jag sitter som klistrad i soffan. haha

2. Min största skräck är tandläkaren. Ringer dom inte mig så far jag inte dit. Detta förklarar att min senaste besök där, då det inte var akut, var när jag va 19 år och bodde i Piteå.

3. Om jag ska på en restaurang så ser jag till att de serverar kinesisk eller grekisk mat ;)

4. Jag har skitbra lokalsinne, trodde jag, tills jag gick vilse i umeå efter att ha bott här 2 år och kan stan utan och innan. jag skulle till coverclub hamnade på andra sidan stan, vid järnvägsgrejset ungefär. visserligen hade jag en viss %dryck i mig då.

5. Jag är mörkrädd och hatar allt vad thriller och rysare heter. Tacka vet jag romantisk drama. 


sådär. då utmanar jag ingen för att vara snäll + alla jag tänkt utmana har redan gjort detta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0