1500 kvm kläder och skor

Ni som bor i umeå vet ju att dom håller på att "bygga ut" vid Intersport på Mariedal. Jag trodde ju att den affären skulle bli ännu större. men då läste jag i dagens VK att det ska bli en modebutik istället!! Fatta 1500 kvm bara med skor och kläder med alla möjliga olika märkeskläder. Norrlands största modehus skulle det tydligen bli, LOVELY!
Gissa vem som ska dit den 25 september då dom öppnar? ;) tjoho!
blir det bättre än så? blir kul me något nytt när man kan denhär stan utan och innan!

sköööönt med helg! är ledig från mitt jobb i 3 hela dagar nu. ska dock jobba på "klåckan" imorrn och på söndag! men det är ju lungt :)

ska se 3 vbå avsnitt nu som jag spelat in.
hejs

Kommentarer
Postat av: Sofia

OJ nog är du duktig att ha pengar kvar på kontot den 25te.. då brukar jag äga några ynka kronot bara:/

2008-09-19 @ 16:05:27
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0