upptäckt

Det jag har upptäckt den senaste tiden är att det är många som blir irriterade på personer som älskar sig själva, och som känner sig trygg i sig själv. Det är lite komiskt att det är så. Bara för att jag tycker att jag är snyggast i världen och bäst så ska väl inte folk irritera sig på det. Det finns väl andra saker att irritera sig på. Som skrapa vindrutorna när det är is eller viktigare saker som att barnen i Afrika har det dåligt med mat. Ne fyfan, people har nog för lite att göra. Det enda många gör är att sitta och läsa andras bloggar och störa sig på framgång eller skönhet. Bittra, lömska spättor. Vet inte vilken sång jag hämtade domdär orden ifrån, fuck vad IRRITERANDE att jag inte kommer på det...jaja..men iaf så det jag ville säga med detta inlägg är...sluta! LE istället.

hejn blev ett emmaärtröttinlägg...

ska duscha och sen sussa.

bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0