McDonalds

Tänk er att denna kedja fick en rubrik på min blogg. Jag gillar inte maten där, men jag gillar låten på deras nya reklam för hamburgaren Miami Melt. Så jäkla skön. Den skickade mig tillbaka i tiden då man spelade 8bitars nintendo.  Jaja ;)

Annars då? Ser ni vilken tid jag är vaken på en ledig söndag?! Jag tror att vi kan kalla det rekord. Nog för att jag sov nästan hela gårdagen så jag kan förstå att jag är lite piggare idag. Dom har ringt från Klåckan nu också. Men jag har faktiskt tackat nej, vilket betyder att jag är ledig lördag, idag och imorrn. 3 dagar! Minns inte när jag var ledig så mycket sist! Men jag tror att jag behöver det.

Ser en video på Mtv nu. Är jag den enda som inte gillar Rihannas kommersiella skitmusik? Ful är hon också sen hon klippte håret. uää...

jaja. ska nog fortsätta att se klassikern Borta med vinden. Så jääkla härlig film!
Dock måste jag väcka jocke först isf. Kanske han får sova ett tag till?



au revoir
/yellow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0