haha

lite kul. bad egon att beskriva mig med några ord. detta är vad han lyckades åstadkomma. fick då skratta iaf :)


gulan säger:

kom du på nått?

Egon säger:

det är svår

Egon säger:

t

Egon säger:

kinamat

Egon säger:

mode

Egon säger:

party

Egon säger:

flyers

Egon säger:

lule

Egon säger:

bmw

Egon säger:

sigge

Egon säger:

Revbensspjäll

Egon säger:

Stugan

Egon säger:

"rör mig inte"

haha ja herregud :) thats me tydligen.

varför jag ens frågar något sånt är att jag har så jävla svårt att komma på 3 roliga saker som ingen annan vet om mig. frågade efter ideområden.
jag ska ju på fest med plan 1 på fredag. då skulle jag tydligen ha med mig dessa 3 saker...
jaja...får se vad man kan gräva fram ;)

nu blir det godis och nip/tuck

adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0