god morgon

då sitter man här igen, framför datorn. jag har nyss vaknat och väntar på att mitt kaffe ska bli klart. det blev inget jobbande för min del idag. känner mig fortfarande inte riktigt pigg. skönt att vara hemma också, om än man blir lite uttråkad efter ett tag. det är fint väder ser jag iaf så det kanske blir en promenad snart.
annars ska jag bara göra en massa lyxgrejer idag. manikyr, pedikyr, plocka och färga brynen, ansiktsmask, hårinpackning...listan kan göras lång. men såntdär som man annars aldrig hinner med :)

jaja nu blir det vbå-repris och frukost!

hejs

Kommentarer
Postat av: Sofia

vad härligt med en soa-dag.. har naglarna växt ut nu?=)

2008-10-08 @ 11:31:21
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0