Te

Jag har blivit beroende av te nu när jag har slutat med godis och äter mer GI inriktad mat! Det finns ingenting som lindrar sötsuget lika mycket som en kopp te, och då har jag verkligen provat ALLT! Speciellt om man kokar en kanelstång i några minuter och tar lite honung i, hur gott som helst! Visst är honung lite sött, men det är inte som att trycka i sig en påse godis! Man blir mycket piggare utan godis och sånt också. Man slipper insulintoppar och allt dedär så man håller sig mer på en jämt nivå. och det påverkar humöret och orken, positivt!

jaja nu ska jag dricka mitt favort te och prata me jocke..



mmmm :)




Kommentarer
Postat av: Sofia

jag älskar te jag med.. kamomill te är jättegott också:D

2008-11-13 @ 19:02:45
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0