såg att peaken tillåme

hade fått tummen ur...., trots att hon varit i england, och besvarat frågorna som man blivit "utmanad" med. det var ju ett tag sen nu jonna, så här är mina svar:
dock länkar jag inte till någon eftersom jag inte läser så många bloggar.

Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

- När det är fest använder jag inte samma outfit mer än 1 gång inom en 6 månaders period.
- En tredjedel av min garderob består av oanvända kläder med lappen på.
- Jag är laktosintolerant.
- Jag är den ärligaste människan i världen. Har fått sota för det mååånga ggr.
- Jag ser helst svenska filmer.
- Jag är beroende av vbå, kaffe och tuggummi. det sistnämnda har jag varit "beroende" av över 10 år.
- Jag har sett programmet våra bästa år i 10 år. och jag har inte missat mer än 20 program under denna period.

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha tack snuppan!! hehe jag blev din spark i rätt riktning:P

2008-11-04 @ 18:36:03
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0