men fyfan.

hittade mitt första blogginlägg. se och njut:

jag är glad!.å lite deprimerad Fre 18 aug 2000 01:54 Övrigt, 18 läsare totalt
för att i morron ska jag på stan å shoppa klÄÄÄdeeer!!=)))....fan va skojj asså=)...hehe...jag ska dra me mä tuss dit..å så ska ja väl träffa några andra polers där oxåå....=)))))))..jag e deprimerad därför att det är skola snart..BLÄÄ...jaja...nu ska ja gå på mirc ett liiiitet tag...sen blir de Starzinger för hela slanten...hehe...skratta inte nu...jag lever faktiskt för dom filmerna....hehe...nänä...jag skojjade bara lite=)...nämen..dom filmerna e JÄÄVULSKT bra....ni borde se dom....jag kan se dom OM och OM igen....HAHAHAHAHA!!=)) jaja...som jag sa... NUUU ska ja på mirc...PöZZeLiPöZZ!!///////Emma

Ni får ett till :)

FYYY FAAAN för.... Sön 27 aug 2000 00:53 Övrigt, 9 läsare totalt
SKOLAN!!!....
jag har nu gått första veckan i skolan....å jag e redan jääävligt less...de enda man hör e läxa läxa läxa läxa prov prov läxa läxa prov.....dom orden surrar i min skalle...usch!
jaja..men nu ska ja inte tänka på de för de e ju helg nu...=)))...fan va ja ska sova i morrn...ELLER ska ja säjja idag...för klockan e faktiskt 00.50...jäjä...=)...men i alla fall...idag har jag varit me några av miina BÄÄSTAA polers..ankan,malin å stina=))....å stina har 2 st möss...dom bajjsade å pissade i nacken på ankan....HAHAHAHHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHHAHAHAH!!!!=))))))....de var ganska skojj....på kvällen...typ för en 1½ timme sen var vi på stan...på raggggen=)))...thihi...men jaja...nu ska ja gå på mirc...å sen ska jag se lite på vÄÄÄÄrlDeeeeNs BÄÄSTAAA fiiilm...Starzinger!!!=)))....ni som inte har sett dom filmerna tipsar jag att ni ska göra de....=)=)...men jaja....hejrå..////Emma

Kommentarer
Postat av: Fröken Vindsurfing

hahahh det är ju jättekul att läsa sina äldsta inlägg!

2008-11-07 @ 14:47:40
URL: http://enmammut.blogg.se/
Postat av: Loo - Veckansblogg ?

vad säger du om skämtet i mitt inläg? haha

2008-11-07 @ 14:49:48
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Jonna

Hahahaha, ojojoj :P Men så var det på den tiden..

hhihi!

2008-11-07 @ 18:04:59
URL: http://www.jonnaan.blogspot.com
Postat av: Stina

Mössen härjade på rätt fritt på den tiden :) Tänkte skriva och säga hej! Så. Tjena! /S

2008-11-12 @ 14:35:16
URL: http://stinaj.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hejsan! Vilken fin blogg du hade! Spana gärna in min blogg (www.accessoar.blogg.se)!

Förresten - om du vill få gratis presentkort hemskickat på posten kopiera in den här länken ( www.gratismode.se/?c=1245 ) i adressfältet och bli medlem. Det funkar verkligen!

Ha en bra dag!

Kram Kram!

2008-11-12 @ 14:39:45
URL: http://accessoar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0