julstryk av grannarna

haha nu jävlar är julpyntet uppe! Jag och en granne på andra sidan vägen till vänster är dom enda på Väst på stan som satt upp julpynt i fönstrena! jag har tillåme pyntat julgranen! har ju köpt en vit gran som jag tänkte ställa fram en vecka innan jul, men inte fan kan jag vänta såååå länge! så jag snörde upp den idag!
jag kommer ihåg förr på den tiden då man bodde i pite, att folk kunde skicka in en "tummen ner"  i PT för dom som julpyntat för tidigt...undra vad den personen skulle skriva om den fick se mitt spektakel i fönstrena? kanske skulle personen komma på besök med ett kokt stryk? jaja, jag får se hur lång tid det tar innan grannarna hakar på :)

nu ska jag fortsätta lyssna på jingle bell rock och myyyysa innan jag ska sussa. är ju duktig och försöker lägga mig kl 22 på vardagar.

babaay


Denna gran var ju nice, men min är snäppet snyggare
(ni får en bild sen, ids inte ikväll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0