its been a while

sen jag skrev något här ! har märkt att det har varit många som legat på latsidan denna vecka :)
men nu är jag ledig och igång!
på tal om annat så har jag iaf valt ut 2 par glasögon nu. självklart gick jag direkt på märkesbågarna. inte fan kan man nöja sig med något annat! typiskt :) men iaf så blev det ett par Bench, eller vad dom nu heter och ett par Tommy Hilfiger. Resultatet får ni se om någon vecka när jag fått glasögonen. det är ju 2 till priset av 1 på specsavers!

hmm..helgen då. ikväll blir det fest hos nena. hon fyller ju år idag :) det blir roligt!
ska välja kläder åsådär nu. bilder kommer upp senare!

nu ska jag se lite oprah.

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0