hårda ord

har utdelats idag. men så går det! jag skyr inga medel.
nu ska jag sluta vara så seriös och elak.

Idag har jag varit ledig heeela dagen lång. drog en sväng på stan och gina tricot och köpte några klänningar. jävlar vad billigt det är där. handlar där så sällan så man har glömt bort. max 300 spänn får man betala för en klänning. det är ju som hittat på gatan! dock orkade jag inte vara så länge på stan. hade skor som man egentligen bara ska stå och se fin ut i, inte gå med. okej det låter sjukt men så är det med vissa skor. ska man vara fin får man lida pin. dom funkar en kväll på krogen alltså...

hmm. nu gör jag inte så mycket. jocke är på nån utbildning i övik och dom ska sova där...på hotell. fuskfan får käka godfrukost imorrn :) fast det dröjer ju inte så länge tills det är min tur. börjar dra ihop sig till örebro och volbeat :)

nu ska jag vika lite tvätt sen se lite gossip och desperate housewives.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0