clothes

det blev en stor hög med kläder som jag ska kasta. känns jäkla skönt att bli av med lite skrot :) nu kan jag ju fylla på med nytt istället! hehe.
jag och jocke är såå duktiga idag. vi städar och donar. det behövs verkligen här i läggan. fattar inte hur jävla fort det kan bli stökigt. fast ifs så har jag aldrig varit den som är pedant. har alltid förundrats hur mina föräldrar alltid haft snyggt och rent på diskbänken, städat i vardagsrummet osv. för mig har det en tendens att de dras fram grejer, men ingen ids plocka bort! jag tror jag måste inför 5 minuters städning varje dag. man hinner mycket på 5 minuter! och då slipper man sånna här rejäla storstädningar som  tar en hel dag. jaja...

som jag sagt tidigar så var det ett tag sen jag var i pite. ska försöka lyckas fara dit nästa gång jag är ledig två dagar på rad, om än det är mitt i veckan!

jaja nu är det maaat.
hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0