7 års olycka

Är det inte solpudret så är det något annat jävulskap som ska gå sönder. Denna gång stötte jag till en grej som dessutom ger mig 7 års olycka, en spegel! FAN. lite skrockfull är man juh. så då undrar man, vad blir det nudå? ska jag tappa en tand eller nått? blää




Snart ska jag iväg på jobbet. Jag slutar 19.30, tråkigt att jobba en fredagskväll. jobbar imorrn på morgonen också men sen så är jag ledig i 2 hela dagar. På måndag kommer mina föräldrar hit och hälsar på, ska bli roligt att visa upp min lägga osv :)

jaja nu ska jag dricka kaffe sen bär det iväg.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Sofia

men oj.. är det salt man ska kasta över axeln då en spegel går sönder??

2008-11-14 @ 14:16:52
URL: http://peaken.blogg.se/
Postat av: Stink

OH MY... 7 år är en lång tid. Får hoppas du inte tappar fler speglar. Undra om det isf plussar på 7 år, eller om det bara blir ännu värre ? Tål att tänkas på :)

2008-11-14 @ 17:09:49
URL: http://stinaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0