små materiella saker

Att man kan bli så jävla glad av parfym, smink och liknande. Har just fått hem mitt efterlängtade paket med grejer jag beställt från internet :)
2 av 3 världens godaste parfymer, Kenzo flower och Armani code. Samt den bästa concealern ever från YSL.
Ni som undrar vilken den 3e av dom godaste parfymerna är så är det Kevin Klein Euphoria som jag använt ett tag :) hehe hoppas ni antecknar!

hmm.
Idag så har jag bara jobbat, från 7 till 17. Blä vad jag är less på domdär långa turerna. Jag blir så jäkla trött av det. men imorrn jobbar jag bara 7-12 så det blir bra. sen är jag ledig fredag, lördag & söndag. fyfan va härligt det ska bli! roligt med brännbollsyran också. ser fram emot gaypoliserna från överkalix ;)

nu
är jag grymt hungrig iaf. ska snöra i mig lite makaroner och köttbullar ;) sen ska jag vara flytthjälp!

förresten. sen undrar jag hur vissa människor kan leva i en lögn. Ljuga och bedra sin partner/vänner flera gånger utan att ens stanna upp och fundera. Vad hände med samvetet? Exixterar det ens längre hos vissa? Man blir fan lite rädd.

jaja
vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Sofia

men dödspolarn inte visste jag att du hade en blogg :)

2008-05-29 @ 22:09:58
URL: http://peaken.blogg.se
Postat av: sofia

hehe ja se där har du skrivit om den. Och första gången jag kommenterade din blogg ser jag!! hehe

2009-02-02 @ 00:35:25
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0