underhållning

jocke sitter och skruvar ihop den sista byrån med min snygga rosa skruvdragare. den är jävlat kung för småskruvar och sånt shit :) själv så sitter jag och slöar. jag ids inte lägga mig i bygget, blir bara irriterad av att se på alla skruvar och delar. fyfan. byggde ihop lite lådor åsådär igår, men det får räcka. däremot så måste jag börja städa snart. trist att göra det när det är så fint väder, men jag är ju aldrig ledig nästan så då lämnar man bara framme saker och sen blir det en enda röra tillslut. är däremot ledig onsdag, torsdag nu. ska blir jävla skönt :) sen blir det att jobba hela midsommar.
fredag: 07.00-19.30 med 1 timmes rast.
lördag: 07.00-19.30 med 1 timmes rast.
söndag: 07.00-17.00 med 30 min rast.
har tänkt tjäna lite pengar inför semestern!

hmm...sitter och sörplar i mig coca cola ZERO nu. är beroende av detta nu när jag har börjat mitt "sundare liv".
haha jag vet, ni har nog hört mig säga det 1000 gånger, men nu är jag fan seriös. det har ni ifs också hört mig säga 1000 gånger, men nu ÄR jag faktiskt peppad. har inte ätit sötsaker osv på snart 3 veckor. det är stort för att vara Emma Rankvist :)

och jonna, peaken, jenny och alla som skriver kommentarer till min blogg....jag vetefan hur jag gör för att svara på dom, om det ens går? hehe. är inte så kung på dehär med bloggandet än.

men iaf...MIN SEMESTER HAR JAG 12/7 - 14/8. OCH SJÄLVKLART SES VI PÅ PDOL!! :)

au revoir


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hehe alltså jag tror inte dte finns någon svara knapp typ.. men klicka på länken på våra bloggar och så kommenterar du där ;) Hihi!!



Hoppas förkylningen går över snart! :)

Kramar!!

2008-06-30 @ 12:29:44
URL: http://www.jonnaan.blogspot.com
Postat av: Jonna

Hmm, före tjorvade. Testa denna istället ;) Haha!

2008-06-30 @ 12:31:40
URL: http://jonnaan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0