Underbart

snacka härligt väder idag alltså :) och detta fast än jag är ledig. brukar vara dåligt väder annars. menmen
idag har jag varit uppe tidigt. kl 09 tog jag o sigge en springtur på 25 minuter kring älven. efter det så duschade jag och gjorde mig lite i ordning för att sen pinna iväg till ålidhem för att träffa egon. vi fixade en liten minipicknick där på en gräsplätt och stekte lite i solen. jag är så jäkla blek så det är hemskt. men nu börjar det visa sig en liten skär ton på min hud :) sen så kom joel förbi och vi drog iväg till stan. satt på båten vid älven en stund, grabbarna med öl och jag vatten. man är ju sund nu. ska försöka undvika alkohol ett bra tag framöver :) till semestern, hehe.
ikväll har vi ifs en personalfest men där skulle vi bara grilla och spela kubb typ. det blir nice :)

jaja nu ska jag ut i solen och dona vidare på min balkong. har köpt lite mer blommor, så nu ska det piffas!

bye


Kommentarer
Postat av: Sofia

härligt gullan!! :) Själv sitter jag hemma med en öl i min hand efter att ha ätit grillat till middag.. blir du inte avis?:P

2008-06-05 @ 18:25:59
URL: http://peaken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0