pite

jaha då har man varit i pite ett par dagar. känns då skönt att vara hemma nu iaf :)
nu blir det ingen tripp dit förrän i mitten av juli då jag får SEMESTER! ska bli lovely!
hann fara till vidsel med egon och träffa sigges mammas 6 valpar, 6 v gamla.  hur jävla söta som helst. blev kär och ville ta hem allihopa! men det får gå ett år till innan jag tar hem en valp.
hmm sen spenderade jag tid med familjen. var länge sen jag gjorde det. känner att jag har missat så mycket med thea, som är 10 månader nu och kan gå litegrann men hjälp av stöd. sist när jag träffade henne så kunde hon knappt sitta själv. jag hann tyvär inte hälsa på nå kompisar. hade velat träffat peaken som flyttat till pite igen, carro, tuzz... men det får bli nästan vända, i mitten av juli som sagt :) träffade ju iaf Risberg på stan, och tjernlund & Emil på månskensgatan.
yeah
fick då prova på att hoppas studsmatta med Sanna under fredagen då vi var hos petra och mange och käkade middag. ja herregud säger jag bara. det var länge sen man gjorde det. men de var faktiskt grymt kul. bra träning....hehe.

igår såg jag Sex and the City filmen. grymt bra!! rekomenderar den verkligen! men den var inte lika bra som avsnitten.

jaja nu har jag fått hem paket med möbler som ska monteras! jag och jocke har det vi gör ikväll!
dom brukar ju säga att det är som ett test för förhållandet, haha. men det går säkert bra, så länge jag får vara arbetsledare :)

byyyyyye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0